close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדפסת חולצות – להביע את עצמכם בקלות

מערכת שורשיא ניסן, תשעח27/03/2018

הדפסת חולצות כדרך להבעה עצמית... כמעט לכל אירוע

תגיות:
רוב בני האדם רוצים להביא לידי ביטוי את האישיות שלהם ולהביע את עצמם. חולצה מודפסת היא דרך פשוטה ומהנה לעשות זאת, כשבזכות הטכנולוגיות החדשניות הדפסת חולצות מתבצעת במהירות, ברמת דיוק ואיכות גבוהה במיוחד וגם המחיר משתלם.

בהתאם לכך, אז אין פלא שחולצה ועליה הדפס כזה או אחר היא פריט נפוץ מאוד, כשבעיקר ניתן לראות חולצות חתונה, חולצות סוף קורס, חולצות סיום תיכון, חולצות עם מסרים חברתיים, חולצות לוועדי עובדים או למוסדות שונים (למשל לקראת ימי ספורט, או כחלק מיום גיבוש) ואפילו לא מעט פעוטות ותינוקות שעדיין לא יודעים לקרוא מסתובבים עם חולצה ועליה כיתוב משעשע.

חולצה עם מסר
בעידן שבו קיים מגוון רחב של דרכים להעביר מסרים שונים כך שכל אדם יכול למעשה לעשות זאת – למשל דרך רשתות חברתיות – אך טבעי שגם הדפסה על חולצות תשמש למטרה זו. אמנם חולצה שעליה מסר כזה או אחר אינה שלט חוצות ענק, אולם כשהטקסט והמוטיבים הוויזואליים נבחרים בקפידה כך שימשכו את תשומת הלב הרצויה ויעבירו את המסר הנכון באופן חד, מהיר וברור, התוצאה בהחלט אפקטיבית מאוד וכאמור בעלות נמוכה. האפשרויות כמובן רבות ומגוונות, ובין השאר ניתן לראות חולצות עם מסרים למען שוויון אמיתי בין נשים לגברים, מסרים למען שחרור בעלי חיים, מסרים פוליטיים ועוד.

חולצה עם בדיחה
אופציה נפוצה נוספת במסגרת הדפסת חולצות היא חולצה עם בדיחה – בין אם ויזואלית ובין אם כזו שמבוססת על שנינות. בכל מקרה התוצאה היא חיוך רחב אצל כל מי שנתקל בכם ומסתכל על החולצה, ובמקרה זה הרווח שלכם הוא החוויה המהנה מאוד שמספקים החיוכים הרבים שיופנו אליכם בכל פעם שתצאו למרחב הציבורי.

הדפסת חולצות לחתונה
חולצות משעשעות ניתן לראות בשפע גם בחתונות. מי שילבש אותן הם בעיקר החתן, הכלה, החברים הקרובים, אחים ואחיות ואם ההורים מתאפיינים בקלילות, גם עבורם ניתן להדפיס חולצות מתאימות. זוגות משקיענים יוכלו גם לחלק חולצות עם מסר משעשע ו/או מרגש כמזכרת לאורחים שבאו לשמוח איתם ביום החשוב ביותר בחיים.

חולצות לפעוטות ולתינוקות
פעוטות ותינוקות אמנם לא יודעים לקרוא, אבל כאמור גם עבורם ישנן חולצות מודפסות בשפע, בין אם כאלה שמבוססות על תבנית קיימת – דוגמה נפוצה במיוחד היא אימאג' של בקבוק חלב ולצידו הכיתוב "אם שותים לא נוהגים" – ובין אם כאלה שההורים הגאים (והנלהבים, יש להודות...) יצרו במיוחד.

בהקשר זה נהוגה הדפסת חולצות תואמות לאם ולילד או לאבא ולתינוק, וישנה גם האופציה של סט משלים לסבא ולסבתא.
חולצות לסיום קורס

הדפסת חולצות בסיום קורס צבאי כזה או אחר (ולא רק קורסים בצה"ל אלא גם אחרים) היא מסורת מקובלת מאוד. במקרים אלה חשוב מאוד להקפיד על איכות גבוהה, שכן רובנו נוטים להשתמש בחולצת סוף הטירונות גם בגיל 40...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה